NathalieKamp.reismee.nl

Voor vertrek!

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie mijn verhaaltje lezen, veel leesplezier!

Dit verhaaltje gaat over de voorbereidingen in Nederland. Binnenkort een verhaaltje uit Zuid-Afrika.

Vanavond is het dan eindelijk zover, Linda en ik vertrekken naar Schiphol. We vliegen om 21.00uur vanuit Nederland naar Nairobi, Kenia, hier is onze (langdurende) tussenlanding. Om 6.20uur landen wij in Nairobi en om 12.00uur vliegen wij door naar onze eindbestemming Johannesburg, Zuid-Afrika, hier landen wij om 15.15uur.

De voorbereidingen zijn goed verlopen. We hebben heel erg goed contact met de mensen van de organisatie, ze vinden het heel erg leuk dat we komen en zijn erg betrokken. Fijn om te weten dat ze naar onze komst uitkijken. Wij vinden het ook erg leuk om vanavond die kant op te gaan en zijn erg benieuwd wat ons allemaal te wachten staat.

We hebben geweldige mensen om ons heen die hebben gedoneerd in geld, medische spullen, kleertjes en/of speelgoed, super super! Omdat wij zoveel gedoneerde kleertjes, speelgoed en medische spullen hebben, konden wij geen spullen meer kopen in Nederland. Onze twee extra koffers zitten bomvol! Wij nemen het geld mee naar Johannesburg, zodra wij hier wat mee hebben gedaan, horen jullie het. We hebben zelfs zoveel spullen gekregen dat het niet allemaal past en dat er wat in Nederland moet achter blijven. Wij hebben met de organisatie gesproken, zij vliegen regelmatig richting Zuid-Afrika en willen de spullen dolgraag meenemen die wij niet mee krijgen. Zo komen alle spullen op de goede plek op het project.

Alles is verder geregeld, (kleren)koffers ingepakt, online ingecheckt, mobiel en camera opgeladen en niet te vergeten een heel goed humeur! Van het weekend ‘afscheid’ genomen van vrienden en familie, een super leuk en gezellig weekend gehad en hele lieve spulletjes gekregen, wat zeer zeker mee gaat.

Linda houdt ook een blog bij, ook leuk om haar verhalen te volgen!

Dit was het voor nu, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Groetjes Nathalie

Marion

Super om te lezen dat je er zin in hebt.
Ik ga je blog zeker volgen!

Heeel veel plezier meiden!
En een fijne vlucht ????

xx Marion

maaike

Leukleukleuk;) i will follow you:)
Xxx Maaike

Matthijs

Zo nu eindelijk airco op mijn kamer ????????.
Veel plezier zusje

Marleen

Superleuk om te lezen! Ik ga je ook zeker volgen.
Goede reis gewenst meiden!

Liefs, Marleen

Marloes van Teerns

Ik wens jullie een hele goede reis en daar heel veel plezier!
Leuk om jullie te volgen.

Groetjes van Marloes

Gerry

Ik ga je zeker volgen. Een goede reis en heel veel plezier, geniet ervan meisje.
Dikke kus Gerry

Henriëtte

Heel veel plezier, goede reis, en ga volop genieten van alles wat je mee maakt...liefs Henriëtte

Jeannet

Heel erg leuk dat we jouw avontuur op afstand kunnen volgen! Heel, heel, heel erg veel plezier. Een hele goede reis en we gaan je volgen xxx Erik en Jeannet

jeannette

Een hele goede reis gewenst, we lezen zeker je verhalen mee hier.

Hilda

Veel plezier meid, een hele goede reis en geniet ervan. Ga je zeker volgen.
Liefs Hilda

Herma en Erik

Lieve Nathalie eindelijk is het zover heeeel veeeel plezier en we gaan je zeker volgen !!!!!

Anouk

Hee Nathalie!
Heel veel plezier op je mega vette reis en geniet ervan! :)
Groetjes Anouk Snellink

Monique

Lieve meid, heel veel plezier in Zuid Afrika. Een wens van vele jaren gaat eindelijk in vervulling. Geniet ervan.
Lfs mam

Michiel Geurtse

Heel veel succes, plezier en geniet er van in Zuid Afrika. :-)

Birgit

Hoi Nathalie,

Heel veel plezier en succes gewenst in Zuid Afrika. Geniet van alles wat je mee gaat maken!
Ik ga je zeker volgen.

Groet,
Birgit

Gonnie

Van je gehoord via je ouders. Vind het fantastisch wat jullie doen en ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Geniet van alles om jullie heen.

tonvp@home.nl

Hallo buurmeisje, heel veel plezier en geluk daar. Groetjes Ton en Rikie